2013. november 11., hétfő

Új hónap - új bagoly / New month - new owl

Megérkeztek - így Márton napra - a novemberi bagolykák :-)
Kissé szitáló esőben próbáltam őket fényképezni ... így sikerült :-(

32 ct Zweigart Murano Lugana - Ivory
Nina Threads: Olive Oil, Cognac, Sphinx, Calendula, White Sheep, Cherry Cola, Nutmeg and Pumpkin
Dmc threads
Finishing with hand dyed lace Masala and hand dyed ric rac Autumn leaves from Nina

Nagyon szerettem volna már kipróbálni ezt a levélöltést és Nina Pumpkin fonalának a színeivel szinte adta magát az ötlet :-)
Kellemes novembert kívánok mindenkinek!!

A minta hamarosan megvásárolható lesz a Meskán!


In English:
It has arrived - on Martin day - the november owls :-)
I tried taking some photo in the drizzly rain ... it was not succesful :-(
I would like to try this leaf stitch a long time ago, and the colors of Nina Pumpkin thread it has been perfect for this pattern :-)

Happy November Stitching!

This pattern will be available soon in our Meska shop!

6 megjegyzés:

  1. Timi, annyira ügyes vagy, oylan szép munkák kerülnek ki a kezeid alaól, csak kapkodoom a fejem!
    Gyönyörűt alkottál, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Nina!!! Mondtam én hogy érdemes lesz novemberben is benézni hozzánk :-) Nagyon szeretek a fonaljaiddal hímezni !!! de ezt már sokszor mondtam :-) ... a decemberi mintánál is valami speciálisra készülök ;-)

      Törlés
  2. igen, tényleg gyönyörűséges mindegyik, én is egyetértek ezzel. Hajrá Timi!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépet terveztél-hímeztél, csak így tovább!:-))))) Az a háztető a spéci öltésekkel pedig mesés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Maja!!! ... de az nem háztető :-( hanem egy levélhalom :-))))))))))) puszi tim

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...