2014. május 1., csütörtök

Édesanyám virágosat álmodtam ... /Flowers for my Mother

 Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen ennek a mintának a sorsa. Édesanyámnak szántam 60. születésnapjára. Szeretnék neki olyan dolgot ajándékozni ami hímzés, de benne van minden ami miatt ez a szó hogy édesanya, olyan kedves a számomra. Így született meg ez a minta, fogadjátok szeretettel ... 

Nina's Threads and DMC
Zweigart Murano Lugana 32 ct - Ivory

A minta megvásárolható a Meskán illetve e-mailben .

I have been thinking a lot about what should be the fate of this sample.
I have made this picture for my mother 60th birthday. I want her to donate handmade things that stitch, and it contains everything that makes this word to my mother so dear to me.
So it was born this sampler, accept with love ...

The pattern is available with English and French subtitles!

Digital(pdf) design via e-mail

Happy Spring Stitching!

3 megjegyzés:

  1. Csodaszép és minden benne van!!!! Gratulálok hozzá! Sajnos én már nem tudom kinek adni.

    VálaszTörlés
  2. Szépséges és kedves! Biztosan nagy örömmel fogadja Édesanyád! <3
    Sajnos már én is a temetőbe megyek csak!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...