2014. szeptember 28., vasárnap

Halloween játék / Halloween Giveaway

Nagyon régen jelentkeztem már ... de sajnos a nyár nem úgy alakult ahogy azt elterveztük ...

Nem igazán ünnepeljük a Halloweent kis családommal, csak töklámpás készül ... de most ez a kis minta kikívánkozott belőlem 
Két nyelven készült a minta mert nem tudtam eldönteni melyik tetszik jobban.
A pendelyes boszorkányom nemcsak két nyelven készült, hanem kétféle fonallal is. A magyar nyelvű minta DMC fonalakkal készült, a Witchy Wardrobe pedig Nina fonalakkal.

Zweigart Newcastle 40 ct lenvászon és DMC fonalak

A minta megvásárolható pdf formátumban az Alkotók boltjában vagy e-mailben. 


Most azonban szeretnék játszani az új minta megjelenése miatt :-) 

A nyeremény a képen látható csomag:

Witchy Wardrobe minta
 Snowflower Diaries mintája: Pumpkin Time
4 féle patchwork anyag (40x50 cm)
3X2 méter szalag
2X2 méter fehér pamut csipke
2 méter fekete farkasfog

A játékban való részvétel feltételei:
1. Légy a blogom követője, és hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél!
2. Ha már a követőnk vagy, hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél!
3. Azok is részt vesznek a játékban, akik a saját blogjukon kiteszik a játék hirdetését erre a bejegyzésre vagy erre a blogra mutató direkt linkkel, és a hirdetés a játék teljes ideje alatt a blogodon marad (ilyen esetben kérlek írd be a kommentbe is hogy kitetted, és mi a blogod címe, hogy fel tudjam keresni az oldalad, köszönöm!!)

Határidő: 2014.október 5. éjfél

A nyertest a következő kommentben fogom kihirdetni októberben!



In English
I have already commented a long time ago ... unfortunately the summer did not turn out he way what I have planned it ...
Actually I don't celebrate the Halloween with my family, just made some pumpkin lanterns ... but now I must prepare this small sample. It was made in two languages, because I couldn't decide which one like better. 
My bottom dressed witch has made by DMC and Nina's threads.
The pdf pattern order by via e-mail.


And now let's play a giveaway :-)

You could win a package, see on the picture:

One pattern from me: Witchy Wardrobe
One pattern from The Snowflower Diaries: Pumpkin Time
A fat quaters patchwork pack (include 4 linens)
3x2 metres ribbons
2x2 metres laces (white)
2 metres ric-rac (black)


The rules:
1. Be our Followers, and comment this post!
2. If you have aready been our Followers, please comment this post!
3. And if you have a blog where you share the button of this giveaway with direct link to this post and rest there until the end of the giveaway. (Please let me know your blog address or Facebook ID in your comment, so I can find you)


You may enter till Oct. 5, 2014. 12.00 pm


The winner will be announced in a new post on October.

 Happy Stitching!

33 megjegyzés:

  1. Ezekért a szépségekért érdemes játszani. Mindig figyelemmel kísérem azt a sok szépséget, amit megosztasz velünk.
    Remélem enyém lesz, naaaaaaagyon szeretném :)
    A blogomon hirdetem a játékodat.
    http://teszveszkucko.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fáni!! Én is szoktam nézegetni a csodaszép kis blogodat, örülök, hogy játszol velem :-) Üdv, tim

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szia Tánya!! Örülök hogy itt vagy :-) P. tim

      Törlés
  3. Nagyon szép,szeretnék én is játszani!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép kis csomagot állítottál össze, és a minta is aranyos lett. Ha megnyerném, talán még idén beleférne a hímzős repertoáromba a bébik érkezése előtt :) Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jucus!! Nagyon örülök hogy itt vagy és játszol velem :-) és nagyon örülök a bébiknek is ... sok-sok egészséget és kitartást neked!!! p. tim

      Törlés
  5. Bárcsak rám mosolyogna a szerencse!
    Hirdetem a játékodat a blogomon is! http://szepsegpillanatok.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Erika! Örülök hogy jöttél és a hirdetést is köszönöm !! üdv, tim

      Törlés
  6. Nagyon szép pakkocska, jövök játszani! :) Hirdetem a blogon is! :) http://ancsi-vilaga.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia szia!!! Örülök hogy játszol velem!! Nagyon izgulok, ez az első ilyen játékom :-) üdv, tim

      Törlés
  7. Nagyon édes minta, még nincs hasonlóm sem! Hirdetem a játékodat a blogomon!
    http://medgyesieva.blogspot.hu/2014/09/jatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva!!! Örülök hogy játszol velem és követed a blogot :-) p. tim

      Törlés
  8. Én is szeretnék játszani A blogom: http://polly-hobby.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Polly!!! Köszönöm hogy most is velem tartasz :-) p. tim

      Törlés
  9. Nagyon tetszik :) Mindenképp szeretnék játszani. Követlek és hirdetlek a blogomon http://abennemlakozokreativmano.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszter Mária!!! Nagyon kedves kis blogod van, örülök hogy megismerhettelek!! Köszönöm hogy játszol velem !!! Üdv, tim

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy figyelmet fordítasz rám :)

      Törlés
  10. Örömmel veszek részt a játékodban, remélem, szerencsém lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm hogy csatlakozol a játékhoz :-) üdv, tim

      Törlés
  11. Érzések és hangulatok-Évitől jutottam el Hozzád és szeretnék részt venni a játékodban, mivel imádom az őszt a Halloween-nel együtt. Gyönyörű ajándékot készítettél össze! Megkísértem a szerencsém! Kitettem az oldalamra a felhívásod és a követőd is lettem!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép kis csomag, szeretnék részt venni a játékban. :-)
    Hirdetem a játékot a blogomon!
    http://catkreativoldala.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm a játéklehetőséget! Hirdetlek ám én is!
    http://xszemesmania.blogspot.hu/2014/09/regen-jatszottam-mar.html

    VálaszTörlés
  14. ohh a lovely give away!
    dq
    bogfairy@yahoo.com

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép nyeremény.
    Örülnék neki nagyon.:)))
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
  16. Szia! Én is játszanék, nagyon szép ez a minta!! A blogomon kiraktam!!! :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anikó!!!!! Juj de jó hogy jöttél ... ezer éve nem taliztunk ... Örülök Neked nagyon :-) p. tim

      Törlés
  17. Én is ringbe szállok ezekért a gyönyörűségekért, hátha egyszer sikerül is nyernem. :)
    A blogomon pedig hirdetem is a játékod.
    http://stitchwithme.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  18. Quiero participar en este juego. Soy seguidora, lo llevo a mi blog.
    Qué divertido!!!
    http://telaagujadedal.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  19. Én is szeretnék részt venni a játékban ! A blogomon is hírdetem a játékodat,hogy mindenki láthassa ezt a gazdag és szép ajándékcsomagot .(kreagerti.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
  20. szeretem a blogod, szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok Lányok! Blogom még nincs! Játszani viszont szeretek, és a mintáitokat is imádom!

    VálaszTörlés
  22. Kicsit későn vettem ezt észre:(
    De azért megjegyzem, hogy szuper lett a hímzés és követni is foglak :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...