2014. január 8., szerda

Tavaszi szél - Spring Breeze

Ezúton szeretnék meghívni mindenkit egy kis tavaszváró közös hímzésre!
A legújabb mintám fő motívumának a tulipánt választottam ... ez a kedvenc virágom!
Egy csokorba szedtem és átszerkesztettem a magyar mintakincs tulipános motívumait, hogy kihímezve még nagyon sokáig gyönyörködhessek benne :-)


A minta 245x275 öltés.
Szeretném ha sokan csatlakoznátok a közös hímzéshez, ezért létre fogok hozni egy Facebook csoportot, ahová szeretettel várok minden kedves érdeklődőt, aki hímezni szeretné a mintát vagy csak figyelemmel szeretné kísérni az alkotást.
9 héten keresztül, itt a blogon fog megjelenni a minta újabb, aktuális része. Bárki csatlakozhat, vagy letöltheti a mintát innen.
És egy ajándékkal készülök azok számára, akik végighímezik velem ezt a mintát 9 héten keresztül ... de erről majd egy kicsit később.
Kezdés 2014. január 13.

Kellemes estét!

In english
I would like to invite everybody for a spring waiting common stitching.
I have choosen the tulip for the main motif of my pattern ... this is my favourite flower! So I have collected and a little bit edited the traditional hungarian tulip motifs, that I am stitching it and I am going to wonder a long time.
The pattern is 245x275 stitch.
I would like many followers for this SAL so I will create a Facebook group, where I am waiting every stitcher or visitor who wants to stitch this tulip pattern or just follow our stitching project.
I am going to publish the actual part of the pattern here, this blog over 9 weeks.
And I have made a stitcher gift for somebody who will is stitching this pattern with me over 9 weeks ... more details are later :-)
Starting at 13th of January, 2014.
Have a nice evening!

68 megjegyzés:

  1. Hú, ha lenne időm... Mert ez nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. szia, én megpróbálkozom vele, szépséges :)

    VálaszTörlés
  3. Óh Kata de jó hogy itt vagy, örülök hogy tetszik!!! Hozzáadlak a csoporthoz fb-on! P. Tim

    VálaszTörlés
  4. vagyok ám... visszahúzódott dolgozó nő módban... alig hímezek remélem egy kis ösztökével jobban megy :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm Rita! Nincs kedved közösen hímezni Velünk? A facebookon már gyülekezünk :-) Üdv, tim

      Törlés
  6. Én nagyon szeretném,és biztosan meg is fogom csinálni. A kérdés az,hogy milyen sorrendben jönnek a részletek,mert én a bal alsó sarokban kezdem a hímzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Latinka! A facebookon hozzáadlak majd a csoporthoz, üdv a csapatban! Én is a jobb alsó sarokban kezdeném, de azért megkérdezem majd a többieket is :-)! Üdv, tim

      Törlés
  7. Én nagyon szeretnék résztvennni benne! Gyönyörű mintakendő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi!! Üdv a csapatban és köszönöm hogy itt vagy! Jobbulást a Kismanónak! Üdv, tim

      Törlés
  8. Hű, de gyönyörű! Remélem nekem is sikerül bekapcsolódnom, s kihímeznem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm szépen!! Már ott is vagy a csapatban én is izgulok hogy végig tudjam vinni! Üdv, tim

      Törlés
  9. Nagyon szép!!! Ez idén már a második SAL amit szívesen kihímeznék, de tuti nem lesz rá időm :( Azért kiteszem a blogomra, hátha másnak lesz ideje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm szépen! Sajnálom hogy nem tudsz jönni, a minta fent fog maradni, később is lehet csatlakozni ... könszönoöm hogy kiteszed a blogodra!! Üdv, tim

      Törlés
  10. Gyönyörű ez a kendő, a tulipánokat én is imádom, csakúgy mint a népi jellegű motívumokat, azt hiszem csatlakozom, ha lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angéla! Köszönöm szépen! Én már régóta vágytam egy ilyen tulipános magyarosra :-) A facebookon lesz a csoport, szerintem már benne vagy ha nem akkor írj és hozzáadlak! Üdv, tim

      Törlés
  11. Nekem is nagyon tetszik, szeretnék én is csatlakozni. Remélem, ezt a SAL-t végre végig tudom majd csinálni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adrienn! Örülök hogy csatlakozol!! Igen ezt szépen végig fogjuk hímezni mert nem lett szerintem túl bonyolult, csak 4 szín és pár egyszerű tulipán :-)!!!!! Üdv, tim

      Törlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Csatlakozhatok? :) Nagyon tetszenek a színei!
    Jó nagy minta fonal szükségletről lehetne valamit tudni? Fonal után pótlás végett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szi Jutka! Örülök hogy csatlakozol. A facebookon van a csoport, ott leírtam már pár dolgot a mintá al és a fonalakkal kapcsolatban, hozzáadlak a csoporthoz és akkor meg tudod nézni majd. Több lehetőség is van a színekre. Köszönöm!! Üdv, tim

      Törlés
  14. Szépségesnek ígérkezik:). Egy kis szabadidőt nem tudsz mellékelni a mintához?:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbara! Hát nekem is idő kellene nagyon nagyon sok :-) de most ezt a mintát nagyon nagyon akarom ... meg aztán a 9 hét sok idő, a Húsvétot adtam meg magamnak végső időpontnak ... így bízom benne sikerül a végigcsinálnom:-) és a végén ajándékot sorsolok :-) amit én magam készítettem!! :-) üdv, tim

      Törlés
  15. Szivesen csatlakozom hozzátok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy csatlakozol! Ha van facebook elérhetőséged akkor ott is tudsz csatlakozni, de itt a blogon is jó mert a mintát mindig ide fogom feltölteni és a következő bejegyzésekben mindig megírom az aktualis dolgokat! Üdv, tim

      Törlés
  16. Tyűha!Ez aztán a kecsegtető felhívás és gyönyörű minta!
    Nagyon szeretnék csatlakozni,bár most benne vagyok egy másik SAL-ban.Szeretnék egy picit gondolkodni,hogy belefér-e az időmbe.
    Tudom,hogy nem írtad kritériumként,de aki nem FB tag az is csatlakozhat,igaz?
    Emőke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emőke! Örülök hogy mégis csatlakozol :-)!!!!! Nem gond ha nem vagy facebook tag, mert az aktualis mintát mindig ide fogom feltölteni és minden fontos dolgot itt is meg fogok osztani a bejegyzésekben!! A holnapi bejegyzésben le fogom írni a fonal és anyagszükséglet dolgokat!! Köszönöm hogy csatlakozol!! Üdv, tim

      Törlés
  17. Szeretnék én is csatlakozni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ildikó! Ha van facebook elérhetőséged akkor ot is csatlakozhatsz, de a mintát és minden fontos infót itt a blogon fogom kitenni. örülök hogy csatlakozol! Üdv, tim

      Törlés
  18. Most nézem,mennyire reggel volt még,amikor írtam: szóval a jobb alsó sarokban kezdem a hímzést :)
    Bárhogy lesz is,nálam is el fog készülni,mert nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Szeretném, de ez nekem nagyon nagy falat... pedig jó lenne újrakezdeni, egy kis motivációval talán sikerülne! Nem lehetne egy kisebb verzió is a nagyon rohanós-elfoglalt-zaklatott anyukák számára?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi! Nagyon örülnék neki ha csatlakoznál! Ez egy mintakendő bármelyik részét szabadon fel lehet használni, önálló mintaként, kisebb alkotásnak ... sőt nagyon szeretném látni hogy ki mit hoz ki belőle!! Szerintem próbáld meg, azzal a résszel amelyik a legjobban tetszik a mintakendőről. Szegényke azért lett ilyen nagy mert én nem tudtam választani, vagy kihagyni egyiket sem :-( Üdv, tim

      Törlés
  21. Gyönyörű minta Timi, szívből gratulálok!
    Bárcsak lenne rá idpm, de ez a 9 hét nekem nagyon szoros határidő.

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    A minta gyönyörű és belevágok azt hiszem, de a 9 hét természetesen álomhatáridő nekem....
    Ezt http://hunsamplersal.blogspot.hu/ is két év alatt csináltam meg és szerdán lett kész és még nem is fotóztam, de az élményért mindenféleképpen belefognék ha lehet....
    Köszi! Cookie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mindenképpen el kell kezdeni, lehet egyetlen motívumot is!! Az a lényeg hogy hímezzünk szép magyar mintákat egy kicsit új köntösben közösen ... de fotót mindenképpen készíteni kell és ha tudsz akkor a facebookon gyülekező csoporthoz csatlakozva fel is tudod tölteni :-) Örülök hogy velünk hímzel!!! p. tim

      Törlés
    2. Már két kis minta kész is csak a színválasztás kedvéért :)
      Facebookon Paksi Anna néven találsz a csoportban :)

      Üdv: Cookie Ancsa :)

      Törlés
  23. Szia Timi
    Ekkora csábításnak nem tudok ellenállni, pedig már bevállaltam más nagy munkát is. 9 hét alatt nem leszek vele készen, de a tulipán az egyik kedvenc virágom, nagyon tetszenek a tulipános minták, nem hagyhatom ki. Gyönyörű ez a mintakendő. Csatlakozok, de hogy hogyan fogom győzni :-)
    (az FB-n Tóth Zsófia néven kereshetsz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófia! Majd egymást támogatjuk :-) én is izgulok hogy meg tudom e majd csinálni, a 9 hét már nem aktuális annyira mert többek kérésére egyben fogom feltenni a mintát és a húsvét lesz egy határidő ... de csak azoknak akik játszani is szeretnének ... Megkeresel minket a facebookon? Tulip SAL a neve a csoportnak, ide majd tudsz képeket feltölteni a folyamatban lévő munkádról, és cseveghetsz velünk mindenféle dologról ... p. tim

      Törlés
  24. csodaszép a mintád,gratulálok♥ nekem is a 9 hét okoz problémát...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter! Nagyon szépen köszönöm! Sajnálom hogy nem tudzs velünk hímezni, de a csoporthoz azért csatlakozhatsz ... és talán kedvet kapsz hogy egy motívumot elkészíts a samplerről :-). Üdv, tim

      Törlés
  25. Il tuo schema è favoloso, anche io adoro i tulipani, vorrei partecipare al Sal, come posso fare? Sono Simonetta dall' Italia, la mia mail è : simo.graffeo@alice.it, grazie

    VálaszTörlés
  26. Szia Timi! Szeretnék gratulálni ehhez a gyönyörű mintához meg a bloghoz is. Csatlakoznék én is ha lehet. Ninán keresztül találtam ide és nagyon örülök. Nemrég óta használom a facebookot nem ismerem annyira l, mit kell tennem? Az elég hogy likeoltam az oldalt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szilvi! Köszönöm szépen! A facebookon gyűlik a csapat Tulip SAL a neve ott is jelentkezhetsz, de a minta ide lesz feltéve hétfőn. A fb-on tudsz majd képet feltölteni és csevegni is a többiekkel, és tartani egymásban a lelket amikor elfáradunk a sok hímzésben :-) Üdv, tim

      Törlés
  27. Szia, nagyon tetszik, szeretnék csatlakozni. Nem hiszem, hogy a 9 hét tartható lesz nálam, de valamikor csak célba érek én is :) A színkódokat mikor lehet megtudni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha tudsz akkor légyszi csatlakozz a facebook csoporthoz (Tulip SAL a neve) ott mindent leírtam a fonalakról, és a minta méretéről átváltva többféle anyagra. Köszönöm hogy csatlakozol a hímzéshez, hétfőn kezdünk :-) !!! Üdv, tim

      Törlés
  28. Szia Timi, hajaj, már órák óta gondolkozom és mostanra feladtam, hát nem bírok ellenállni... Viszont én is azok táborát erősíteném, akik idő híjján nem egyben, hanem inkább több aprót készítenének ezekből a szépséges tulipánokból... Aztán ki tudja, lehet, hogy majd valamikor egyben is megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!! Csak akkor :-) ha mindenről szépen készítesz egy-egy fotót és megosztod velünk is :-) Nagyon örülök hogy kihímezed a mintámat!!!! p. tim

      Törlés
  29. Ó jaj! De gyönyörű! Nagyon szeretném én is megcsinálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa!!! Hétfőn indítom a mintátitt a blogon, ha van kedved akkor csatlakozz a facebookon a csoporthoz, ott tudsz majd képeket is feltölteni a folyamatban lévő munkádról ... és ott leszünk mi is :-) P. tim

      Törlés
  30. Thank you for the invitatio.
    I would like to join the group.
    Have a great WE
    Teresa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! You can join via Facebook group, name is Tulip SAL. You can upload some pictures here your work in progress :-) I will upload the pattern the blog on Monday. Thank you for joining!! tim

      Törlés
  31. Beautiful
    I would love to join the group!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! You can join via Facebook group, name is Tulip SAL. You can upload some pictures here your work in progress :-) I will upload the pattern the blog on Monday. Thank you for joining!! tim

      Törlés
  32. The Sampler is so beautiful. I would love to join the group!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! You can join via Facebook group, name is Tulip SAL. You can upload some pictures here your work in progress :-) I will upload the pattern the blog on Monday. Thank you for joining!! tim

      Törlés
  33. Szia Timi!

    A kész minta csodálatos, örülök hogy együtt bökhetjük :)

    VálaszTörlés
  34. Szia Timi!
    Így ismeretlenül is szeretnék csatlakozni, bár nem hiszem, hogy 9 hét elég lenne nekem, mert most van kettő és még lesz egy hatalmas munkám.
    Sajnos nem vagyok fent az FB.-n de a blogomon majd mutatni fogom!

    Köszönöm:Kata

    VálaszTörlés
  35. Azta... milliónyi a tervem erre az évre, de lementettem a mintát, szeretném elkészíteni... ha húsvétig nem, hát majd utána! Gyönyörű! :))

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Lehet még csatlakozni? Köszönöm.

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok, nagyon tetszik a minta, de közös hímzésre sajnos nem tudok vállalkozni, mert most nincs időm. Majd valamikor nyáron. De sajnos, én nem látom, nem találom a mintát, és ahogy végigolvastam a hozzászólásokat, annak is kell lenni valahol. Tudtok nekem segíteni? Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A minta a Tulip SAL starting bejegyzésnél van (január) többnyelvű felirattal :-) Köszi, hogy elkészíted a mintámat, majd egy fotót légy szíves küldjél nekünk róla ha elkészül :-) Üdv, tim

      Törlés
  39. Annyira gyönyörű ! Tervben van nálam is.

    VálaszTörlés
  40. If I can manage I really would like to take part !

    VálaszTörlés