2014. január 13., hétfő

Tulip SAL Starting

 

Dear my Stitcher Friends!

The time has come ...

I uploaded the full sample because the most of us asked this way. 
In the meantime I created multilingual subtitles, and samplers, like Hungarian, English, French and Italiano. 
The sampler will be charged for Easter (21. April)
The pattern made with Nina's Threads but I added DMC alternate numbers also.

The sampler is 235x269 stitch so the pattern size on
28 ct 43x49 cm
32 ct 39x45 cm
36 ct 34x39 cm
40 ct 30x34 cm
You can join to us any time on the Tulip SAL facebook group, where you can upload pictures your work in progress, or please send a picture for me your work. Thank you!

And at the end I am drawing a stitcher gift among those completed the sampler for Easter ... more details are little bit later :-)

Happy Spring-Waiting Tulip Stitching!


Tulip Garden

Jardin de Tulipe

Tulipán

Tulipano

Kedves Hímzőtársaim!

Eljött az idő ...

Nagyon örülök hogy ilyen sokan összegyűltünk ennek a tavaszváró mintának a elkészítésére!
Mivel külföldi hímzők is jelentkeztek, ezért készítettem angol, francia és olasz változatot is.
Az eredeti tervben úgy szerepelt, hogy 9 héten keresztül részletekben fogom feltenni a mintát, de mindenki másképpen szeret hozzáfogni egy hímzés elkészítésnek, ezért egyben tettem fel a mintát, ami Húsvétig lesz elérhető itt a blogon.
A mintát Nina fonaljaival készítettem el, de mellette szerepelnek az általam javasolt DMC fonalak kódjai is.
A minta mérete 235x269 öltés, ezt átszámoltam különféle hímzővásznakra, hogy ki tudjátok számolni az anyagszükségletet nagyjából:
28 ct 43x49 cm
32 ct 39x45 cm
36 ct 34x39 cm
40 ct 30x34 cm

A hímzésben résztvevők számára létrehoztam egy nyílt csoportot a Facebook-on, Tulip SAL a neve. Ide várunk minden további érdeklődőt, de ez nem kritériuma a hímzésben való részvételnek. Minden fontos információt itt a blogon fogok kiírni, amit a csoportban innen fogok megosztani. Képeket viszont csak a csoportban tudtok feltölteni a folyamatban lévő munkátokról.

És a közös hímzés végén, Húsvétkor egy ajándékot fogok kisorsolni azok között akik végigcsinálják Velem ezt a hímzést ... az ajándékról egy kicsit később mutatok majd képeket :-)

Kellemes tavaszváró, tulipános hímzést kívánok Mindenkinek!

54 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szívesen latinka, és várom a képeket a hímzésről!!! Üdv, tim

      Törlés
  2. Köszönöm szépen ezt a csodás mintát! Remélem, egyszer időt tudok rá szakítani, miniben hímezve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Nina!!! Én is köszönök mindent!! És alig várom hogy elkészítsd :-) Puszi, tim

      Törlés
  3. Köszönöm! Nekem is mini lesz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Barbi! Nagyon örülök hogy elkészíted a mintát miniben ... :-) Üdv, tim

      Törlés
  4. thank you so much for the generosity of the stitching pattern.. I will join in the SAL.. many greetings from Singapore..

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Szívesen Judit! ... én még bízom benne hogy csatlakozol a hímzéshez :-) Üdv, tim

      Törlés
  6. Köszi! Köszi!
    Nagyon klassz, fonalakat már este összeválogattam, először csak aprók, színpróbaként, később nagyban...
    Már ki is nyomtattam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! én is nagyon örülök hogy elkészíted a mintát!!!! Kellemes tulipános hímzést kívánok! :-) Üdv, tim

      Törlés
  7. Köszönöm a mintát. Megpróbálom elkészíteni húsvétig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen!!! És várom a képeket majd a munkádról :-) Üdv, tim

      Törlés
  8. Gyönyörű, köszönöm, szerdán belevágok, ahogy ideér Nina csomagja :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen!!! És várom majd a képeket a munkádról!! :-) Köszönöm, tim

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Szívesen Zsuzsa!! Ha elkészíted légy szíves készíts néhány fotót róla! Köszönöm! Üdv, tim

      Törlés
  10. Grazie tantissime, sono contentissima di aver aderito al tuo sal, complimenti è meraviglioso, baci Simonetta

    VálaszTörlés
  11. Thank you so much for this wonderful project. Warmest thoughts from France

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Catherine!! I am very pleased to make my pattern!!! xxx tim

      Törlés
  12. Gyönyörű minta! Én is nagyon köszönöm neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen én is, és ha elkészíted akkor légy szíves lepj meg egy fotóval! Üdv, tim

      Törlés
  13. KÖSZÖNÖM! Csodaszép! .. annyira megtetszett... hogy kétféleképpen is ki fogom hímezni...

    Két különféle, egészen egészen más hatásban.... ! :)

    KÖSZÖNÖM KÖSZÖNÖM! :)

    vanessza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vanessza én köszönöm hogy itt vagy ... nagyon örülök neki és kíváncsian várom milyen színekkel fogod majd elkészíteni, mert nagyon tetszenek a különleges meglátásaid ... :-) Puszi, tim

      Törlés
  14. Köszönöm a mintát!Gondolom az nem lesz probléma,hogy más színekkel hímzem mint amit te megadtál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Emőke!! Egyáltalán nem gond ... sőt nagyon örülök neki és kíváncsi vagyok rá ki, milyen színekkel és anyagra készíti el!!! Köszönöm hogy elkészíted a mintámat!!! Üdv, tim

      Törlés
  15. Nagyon tetszik továbbra is a minta Tímea, ezúton is köszönöm! Mégis csak szakítok rá időt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbara!!!! Nagyon örülök hogy mégis csatlakozol a közös hímzéshez és kihímezed a mintámat!!! Köszönöm!!! Üdv, tim

      Törlés
  16. Timi én is nagyon köszönöm, várom Ninától aa fonalat és áfa után belevágok. A többi MUK még várhat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen Adrienn, kellemes tulipános hímzést kívánok Neked is!! Üdv, tim

      Törlés
  17. Válaszok
    1. Szívesen Jutka, és várom majd a képeket :-) az alkotásról!!! Üdv, tim

      Törlés
  18. Csodaszép, köszönöm szépen. Remélem tudok szorítani időt, hogy elkészítsem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik a minta és el fogod készíteni :-) köszönöm szépen!! Üdv, tim

      Törlés
  19. Én is kinyomtattam, a napokban el is fogom kezdeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, kellemes tulipános hímzést kívánok!!! Üdv, tim

      Törlés
  20. Ik wil graag mee doen...waar kan ik het patroon candaan halen.

    VálaszTörlés
  21. Kedves Tímea!
    Nagyon szépen köszönöm a munkádat, a gyönyörű mintát! Én is letöltöttem. Nem tudom, hogy egészben sikerül-e elkészíteni, de egy-egy csokrot mindenképpen kihímzek belőle! :)
    Hálás szívvel: Palkó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Palkó! Nagyon szépen köszönöm, és szívesen. Örülök hogy tetszik, és annak még jobban örülök hogy talán egészében is elkészíted ... nem csak csokronként :-) Köszönöm szépen még egyszer!!! Még hálásabb szívvel, tim :-)

      Törlés
  22. Hello :)
    You have got a wonderful and lovely blog

    Jaylyn

    VálaszTörlés
  23. Itt meg sem köszöntem Tim :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Kedves Timi! Egyszerűen csodás a mintakendőd, szeretném kihímezni én is. Ha nem is az egészet, legalább egy-egy csokrot.

    VálaszTörlés
  25. Enviado mi trabajo enmarcado. Diseño que gusta mucho por su gran colorido. Felicitaciones!!!
    Muchas gracias por compartir su trabajo!!!

    VálaszTörlés