2013. szeptember 16., hétfő

Hull a szilva a fáról...

Kedves Látogatóink!

A Foltos Boltos csapata idén ősszel egy új vállalkozásba fogott. Szeretnénk olyan keresztszemes mintákat készíteni, amelyek elsősorban a magyar minta- és motívumkincsből, valamint néphagyományból születnek, de egy kicsit új formába öntve, és újragondolva. 




Elsőnek szezonális mintákkal készültünk, 
 kiélvezve az ősz adta természetes lehetőségeket, 
illetve a naptárhímzés kedvelőinek készült egy bagolykás sorozat.

Minden hónapra tervezünk egy-egy ingyenesen letölthető mintát. Kezdetnek pedig, hogy lássátok mennyire komolyan gondoljuk, 4 héten keresztül, minden hétfőn, 1-1 ingyenes minta lesz elérhető a blogra látogató hímzőknek, csupa őszi szépséggel.




Elsőként fogadjátok nagy szeretettel a Szilvalekvár mintát, amelyhez a 
"nagy tesó" oldalon egy isteni finom sütemény receptet is találtok ... ha már egyszer hull a szilva a fáról ...

    












20 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a minta, és örülök, hogy rá találtam a blogotokra :)
    Köszönöm szépen a mintát és várom a többit!
    további szép hetet kívánok és jó munkát !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Nagyon szívesen, örülök, hogy itt vagy :)

      Törlés
  2. Nagyon szép! Gratulálok! A 'magyar' késztetéshez pedig különösen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó! Köszönjük szépen :) Úgy vagyok vele, hogy nagyon sok külföldi minta tetszik, mert kedves, egyszerű ... de valami hiányzik belőle. És mivel én magyar vagyok, ide születtem, itt nőttem fel, az én szívemnek ez a kedves ... és nagyon örülök, hogy másoknak is tetszik! Üdv, tim

      Törlés
  3. tökéletes, úgy ahogy van; mintástól, anyagostól, farkasfogastól ;-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet,nagyon szép minta.Köszönet mindkettőért!:)

    VálaszTörlés
  5. Szuperjó! Nagy köszönet érte! :)) Sok sikert a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, Timike!:-) Sok sikert a továbbiakhoz és tudod, csak bátran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok! Szuperek vagytok! Réka

    VálaszTörlés